Правила обміну, повернення послуг, скасування замовлення та повернення коштів
Після оформлення та оплати замовлення користувач отримує доступ до відповідного програмного забезпечення або послуги у формі підписки, відповідно до обраного тарифного плану.
Повернення коштів за придбані підписки можливе лише у разі технічної неможливості надання послуги з вини Продавця, яка не була усунена протягом 3 робочих днів з моменту звернення Покупця до служби підтримки.
Усі продукти, представлені на сайті, є цифровими і вважаються такими, що не підлягають поверненню або обміну після активації, відповідно до чинного законодавства України.
Скасування замовлення можливе до моменту підтвердження активації послуги. Якщо активація вже відбулася (ключ доступу передано або обліковий запис активовано), замовлення не може бути скасоване.
У разі виникнення технічних проблем або питань щодо підключення/доступу до сервісів, Покупець може звернутися до служби підтримки:
Телефон
+38 (068) 979 32 34
+38 (093) 038 22 67
info@softpro.ua